Best Breakup quotes in urdu | Breakup quotes for you- SaimWrites

Best Breakup quotes in urdu | Breakup quotes for you - SaimWrites 

Finding comfort in words during emotionally trying times, like breakups, is frequently a way to healing.  if you're looking for quotations in Urdu about breakups.In order to assist you get through the challenging period that comes after a breakup, this blog article will provide you with a selection of encouraging expressions.Whether you're looking for solace, inspiration, or self-reflection, these breakup quotes in Urdu will strike a chord with you and give you the strength to move on.Learn how words may heal a broken heart as we explore the world of Urdu poetry

Please you can read best Breakup quotes for you in Urdu Text👇👇👇 


Best Breakup quotes in urdu - SaimWrites

 تمہاری محبت کی کہانی ہمیشہ میرے
 دل میں رہے گی، مگر وہ کہانی ختم ہو گئی۔


دل کو چھوڑ دینا اس بات کا اظہار ہے کہ  
ہمیشہ کے لیے کے لئے محبت ختم ہو گئی ہے


 ہر بھٹکی ہوئی راہ میرے دل کو یہ یاد دلاتی ہے
 کہ تمہاری غیر موجودگی کا احساس ہوا کرتا ہے

Breakup quotes - SaimWrites

میرا دل چھوڑ دینا، تمہاری محبت کا آخری سلسلہ ہوا ہے


محبت کا وعدہ توڑ دینا چھوڑ دینے کا طریقہ ہے


تمہاری محبت نے میرے دل کو ٹکڑے ٹکڑے کر دیا ہے۔


خود کو اس بات کا اظہار کرنا کہ میں تمہیں
 بھول چکا ہوں، اصل میں تمہیں بھولنے کا طریقہ ہے


محبت میں دھوکہ، یہ ہوتا ہے
 جب تمہارا چہرہ تمہاری کہانی کا اہم حصہ
 ہوتا ہے، لیکن میری زندگی میں
 تمہاری کہانی کا ایک زمانہ تھا


تمہاری بے وفائی نے میری زندگی کو چھوڑ دیا ہے،
 اب میں اپنے آپ کو دوبارہ بنا رہا ہوں


ہمیشہ کی طرح، میرے دل نے پھر تم پر ہوش ہار دیا ہے


تمہاری یادیں، میرے دل کا زخم ہی بنی ہوئی
 ہیں، جو کبھی نہیں ٹھیک ہوتا


تمہاری محبت کا دھوکہ، میرے خوابوں کو بھی چھین لیا ہے


محبت کا رنگ بدل گیا، اب وہ ہمیشہ کی طرح نہیں رہا


محبت میں زخم ہوئے، اب میں خود کو دوبارہ جمع کر رہا ہوں


تمہاری بے وفائی نے میری زندگی کو ایک اور موڑ دیا ہے

Breakup quotes

تمہاری محبت، میرے دل کی کہانی کا آخری
 باب تھا، جو میں کبھی پڑھنا چاہتا تھا

Breakup quotes in Urdu Text

محبت میں بے وفائی، میری زندگی کا ایک حقیقت ہو گئی ہے

Breakup quotes  images

میرا دل ٹکڑے ٹکڑے ہوگیا ہے
 مگر میں خود کو پھر سے جمع کر رہا ہوں


میری محبت نے میری زندگی کو مصیبت میں ڈال دیا ہے


تمہاری غیر موجودگی نے میرے دل کو تنہا کر دیا ہے 

Breakup quotes  photo in Urdu Text

محبت میں ہوشیاری کا وقت آیا ہے، 
اب میں اپنے دل کو دھوکے سے بچانا چاہتا ہوں


میری محبت نے میری خوابگیری کو چھین لیا ہے


مہاری بے وفائی نے میری زندگی کو تباہ کر دیا ہے


محبت کا زمانہ گزر گیا، اب وہ صرف یادیں رہ گئی ہیں


میرے دل نے تمہارے لئے چھوڑ دیا ہے، 
اب میری زندگی میں ایک نیا آغاز ہو گا


محبت میں بے وفائی، میری زندگی کا ایک حصہ بن گئی ہے


 تمہاری محبت نے میری آنکھوں کو رات بھر رونے پر مجبور کیا ہے


میری محبت نے میرے دل کو چھین لیا ہے،
 اب میں اپنی محبت کو پھر سے پیدا کر رہا ہوں


تمہاری بے وفائی نے میری محبت کو
 ایک داستان بنا دی ہے، جو ہمیشہ یاد رہے گی

#BreakupQuotes#HeartbreakQuotes#MovingOn#Healing#BreakupMotivation#EmotionalRecovery#QuotesForRecovery#LettingGo#NewBeginnings#SelfReflection#BreakupJourney#StrengthAfterBreakup#QuotesToHeal#RelationshipEnds#HealingJourney#BrokenHeartQuotes#EmotionalResilience#BreakupSupport#SelfEmpowerment#WordsOfComfort

#

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Ok, Go it!